donderdag 4 juli 2013

Fair Fibers

Als kersverse ambassadeur van Fair Fibers had ik het genoegen mee te mogen denken hoe een microvezeldoekje hergebruikt kan worden. Wanneer de radertjes eenmaal draaien volgt het ene idee het andere op. De drie ideeën waarover ik zelf het meest enthousiast was heb ik uitgewerkt. Een wasknijperzakje, een hobby- en/of toilet etui en een whiteboard wisser.

Vanochtend werd op dagbestedingslocatie de Ringwei van Talant in Drachten, het uiteindelijke resultaat van alle ideeën feestelijk gepresenteerd. Onder het toeziend oog van Omrop Fryslân werd nog eens helder uitgelegd hoe al die de microvezeldoekjes, Fair Fibers en Talant bij elkaar zijn gekomen.

Een bijzondere ochtend! Geïnspireerd, positief gestemd en met een leuk gehaakt kadootje (uiteraard van een microvezeldoekje ; ) in mijn hand zit ik weer in de auto. Een kwartiertje heerlijk ongestoord broeden op het volgende recycleproject.
Fair Fibers, stof tot nadenken!





 



Geen opmerkingen: