maandag 5 januari 2015

Opruimd staat netjes...

Opruimen, sorteren, doneren en hergebruiken!

Het is 2015! Voor mij geen goede voornemens voor het nieuwe jaar want in het oude jaar ben ik al vast goed begonnen. Ook andere voornemens als gezonder eten en meer bewegen gooi ik nog maar eens in de recycling ; )
De kerstvakantie stond geheel in het teken van opruimen, sorteren, doneren (aan de kringloopwinkel en de textielcontainer) en hergebruiken. De zolder is weer een leuke plek in huis en ik heb een overvloed aan materiaal voor nieuw te bedenken haak- of naaiprojecten. Opgeruimd staat niet alleen netjes maar maakt ook dat ik met een frisse schone lei het jaar kan beginnen. De creatieve ideeën kunnen weer ongeremd borrelen en bruisen.

Hoe ik van een T-shirt, maillot of pyjama broek een draad knip zie en lees je hier.

Geen opmerkingen: