dinsdag 26 juni 2012

Pure voeding

Eten uit eigen tuin is gezond, lekker en weer helemaal hip. Pure en eerlijke voeding zonder ongewenste toevoegingen,  je weet wat je eet!
Helaas ontbreekt het mij aan groene vingers en kan ik met moeite de ene plant van de andere onderscheiden. Neemt niet weg dat ik de aanleg van een mini moestuin als een haalbaar project zie en dit op mijn nog te doen lijstje heb gezet. Eerst maar eens heel voorzichtig gestart met het kweken van kruiden in de vensterbank. De komende weken eten we weliswaar niet uit eigen tuin, maar mogen we genieten van de zelf gekweekte groente uit de 'oppasmoestuin' welke kundig en met groene vingers is aangelegd. Vandaag eten we, rapen? wie het weet mag het zeggen...

Makkelijke moestuin van Jelle
Mijn eerste moestuin



Geen opmerkingen: