dinsdag 28 januari 2014

jeans recycle project (3)

Aan het aantal verzamelde oude jeans kan het niet liggen. De stapels broeken blijven groeien en de ideeën ook! Toch heb ik hier tot mijn spijt en schaamte nog niet veel laten zien. De reden is simpel en weinig verrassend, (te) druk met andere dingen.  Doordat ik wel vaker voor een langere periode afwezig ben op dit blog wordt het misschien tijd mijn andere bezigheden en het bijbehorende blog hier te introduceren.
In 2012 ben ik voor mijn gastouderopvang gestart met het blog appels en parren. Verdeeld over vier vaste dagen in de week pas ik op vijf kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar. Sinds januari 2013 heb ik dit wat serieuzer aangepakt en me ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, het blijft gastouderopvang maar nu in de vorm van een eenmanszaak. Serieuze zaken en drukte dus, maar vooral ook leuk en spannend. Geheel in dezelfde lijn als hiphergebruik is mijn streven voor de opvang te werken naar een duurzame en uiteindelijk groene kinderopvang! 

Het is nog even zoeken naar geschikte momenten voor het naaien maar ik heb de draad al weer een beetje opgepakt. Spijkerstof blijft mooi stevig staan dus heel geschikt als 'bloempot'. Met natuurlijk wel een pannetje op de bodem...


Geen opmerkingen: