maandag 3 maart 2014

Fair Oars 2014

Ook dit jaar organiseert gemeente Tytsjerksteradiel Lifestyle Fair Oars, weliswaar voor het laatst want na deze vijfde jubileum editie nemen volgend jaar plaatselijke ondernemers de organisatie over.  Vorig jaar werd ik uitgenodigd deel te nemen aan de fair, en dat is me zo goed bevallen dat ik me voor dit jaar zelf heb opgegeven. Je kunt dan ook rustig stellen dat hiphergebruik een lifestyle is, ik voel me er helemaal thuis ; ) 

Dit jaar ligt mijn focus niet alleen op het hergebruiken van oude T-shirts maar ook oude jeans krijgen een tweede leven. Op dit blog ben ik hier al een poosje mee bezig in de vorm van een jeans recycle project

Hieronder een klein voorproefje van wat jullie van mij op zaterdag 19 april kunnen verwachten. Theemutsen, gehaakte eidopjes, onderzetters, broodmandjes, kortom de komende paasdagen zitten we hip, handgemaakt en vooral duurzaam aan tafel...






Fair Oars is een initiatief van de gemeenteTytsjerksteradiel om iedereen te laten proeven, voelen, zien en beleven hoe leuk, lekker en mooi duurzame, gezonde en fairtrade producten zijn. Want it kin oars, it moat oars! 

Lifestyle Fair Oars! 2014
Zaterdag 19 april van 11.00 - 16.00 uur
Rondom 'De Pleats' in Burgum

Geen opmerkingen: