dinsdag 18 juli 2017

Boself



Donderdag is de laatste schooldag, het thema is 'Fantasy' en het laat zich raden er moet nog een verkleed outfit komen voor onze jongste meneer van 7 jr.  'Legolas'! werd er meteen geroepen door zijn grote broer van 13 jr. Legolas is een hele stoere elf met lang wit haar uit de 'Lord of the rings'. Zelf een groot fan van zowel het genre als de boeken van Tolkien dus was meteen om. Na het zien van de pijl en boog was ook de persoon in kwestie om.  Helemaal nu hij een koker met pijlen mag gebruiken van zijn grote broer. Op voorwaarde dat hij er niet echt mee gaat schieten. Aan de slag dus maar! Voor wanneer moest dit allemaal klaar? juist overmorgen (zucht...)  Nee, ik heb nog geen vakantie dus het moet wat tussen de bedrijven door. Wederom enorm blij dat ik van alles op zolder heb liggen. Veel groene zelfgeknipte bollen T-shirt draad waarvoor ik nog geen bestemming had, vilt om bladeren uit te knippen. Een groen shirt en een (te kleine) groene jogging broek waar ik de pijpen al vanaf had geknipt lagen nog in de kast. Onze meneer van 7 heeft kort rood haar en eigenlijk vind ik dat stiekem veel leuker. De kans is groot dat ook zijn klasgenoten geen idee hebben wie Legolas is. Dus we maken we er wat een algemene stoere boself van, in zoveel mogelijk groene tinten. Nu bezig met een groen jasje voor de pijlkoker. Hoop niet dat het nachtwerk gaat worden maar ben er een beetje bang voor. Het einde van mijn 'dingentedoenlijstje' is nog lang niet in zicht...




Ondertussen op Instagram...

Geen opmerkingen: