donderdag 2 juli 2015

Zomerhaakproject 2015

Pfff, een hittegolf! De winterjassen hangen nog aan de kapstok en de (winter) laarzen staan nog bij de deur. Ineens is het zoeken en graven in de kast naar korte rokjes, luchtige bloesjes en hemdjes. Mijn garderobe blijkt bij lange na niet toereikend. De rokjes die ik vorig jaar al zou naaien had ik nu goed kunnen gebruiken. Zetten we maar weer op het 'nog te doen' lijstje.  Met deze (voor mij) extreme temperaturen moet het tempo flink aangepast. Het even rustig aan doen is nog wel eens lastig. Met een goed boek of haakwerkje lukt het mij in ieder geval heel aardig om een poosje stil te zitten. Het boek is al uit maar gelukkig was ik al gestart met een nieuwe haakproject, een zomerse driehoeksjaal in fluor roze voor mijn dochter. Dit wordt mijn zomerhaakproject voor 2015.

 
Deze sjaal en andere haakpatronen vind je hier

Geen opmerkingen: